Hedefimiz: “En Güncel Teknolojiyi En Uygun Fiyatla Sunmak”

Samsung Tizen OS işletim sisteminin Atmaca Holding bünyesinde yer alan Sunny ve Axen markalarında kullanılması anlaşmasının ardından, Atmaca Holding Yönetim Kurulu Başkanı Adem Atmaca her zaman ilk hedefin memleketin her yanında en güncel teknolojiyi en uygun fiyatlarla sunmak olduğunu belirtti.

Sunny’nin Türkiye menşei bir marka olduğunun altını çizen Atmaca; “Her ne kadar 80’den fazla ülkeye ihracat yapıyor olsak da öncelikli hedefimiz memleketimizin her yanında en güncel teknolojiyi en uygun fiyatlarla sunabilmektir.

Tizen ve WebOS işletim sistemine sahip akıllı televizyonlarımız, çerçevesiz TV tasarımlarımız, akıllı kumandalarımız… Bunların her biri en güncel teknolojiye sahip ürünlerimiz. Sunduğumuz teknolojiye kolay erişim imkânı sayesinde ürünlerimizin kalitesi hakkında farkındalık her geçen gün artıyor.

Geride bıraktığımız 9 ayı da değerlendiren Yönetim Kurulu Başkanımız Adem Atmaca, 2022 yılının üç çeyreğinin de oldukça başarılı geçtiğini belirterek, adetsel olarak %40’ın üzerinde büyüme kaydedildiğini söyledi.

Pandemi dönemiyle beraber özellikle büyük inç TV modellerine ciddi bir talep artışı olduğunu belirten Atmaca “2022 yılının ilk 9 ayında bunu çok net hissettik. Temmuz-Ağustos dönemlerini kapsayan yaz sezonunda yaşanan yavaşlamaya rağmen yine de 2021’den daha iyi bir adetsel performans sergiledik” dedi.

Tüketici Beklentilerine Uygun Yatırımlar

2022 yılının bitmesine 3 ay kala yapılan Tizen OS anlaşmasını duyurmaktan mutluluk duydukları dile getiren Atmaca, tüketici beklentilerinin tamamını cevaplamaya çalıştıklarını belirterek; “Tüm yatırımlarımız da bu yönde. Tüketicilerin ne istediğini anlamaya çalışıyor, beklentilerine uygun ürün planı hazırlıyoruz. Yatırımlarımız da bu yönde ilerliyor” dedi.

Her müşteri grubuna özel, pazarın ihtiyaçlarına uygun ürünler ürettiklerini belirten Atmaca, bu çeşitliliğin başarıyı da beraberinde getirdiğini vurgulayarak;

“Elektronik sektörü olarak en yoğun dönemde, yani son çeyrekteyiz. Yaz tatilinin bittiği, okul alışverişinin başladığı eylül ve takip eden kasım ayı en yoğun ciroların ve en yüksek hacimlerin elde edildiği aylardır. Üretim ve stok planlamamızı en doğru şekilde yaptığımızı düşünüyorum.

Satış oranlarımıza baktığımızda son iki yıldır pazar payımız istikrarlı bir şekilde, her ay üzerine koya koya yükseliyor. Dolayısıyla bunun son çeyrekte de böyle devam edeceğini düşünüyoruz” dedi.

Yorum Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir